בתקשורת פנים ארגונית אפקטיבית אנו מציבים בפני הארגון ואנשיו מטרה ברורה - יצירת תקשורת ארגונית אפקטיבית שמחזקת את חיבור העובדים לארגון.

תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית מקיימת - 

  1. דיאלוג מתמשך עם המנהלים והכשרתם לחיבור העובדים לארגון

  2. דיאלוג מתמשך עם העובדים וחיבורם לארגון ולמימוש היעדים העסקיים של הארגון

כיצד אנחנו מייצרים תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית? 

1. בניית תשתית תקשורת פנים ארגונית

2. תמיכה שוטפת בניהול תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית - שיח,  מיתוג, שקיפות

בניית תשתית תקשורת פנים ארגונית

  1. אבחון צרכי התקשורת של הארגון והצעת מודל תקשורת

  2. גדרת תחומי האחריות של גוף התקשורת

  3. בניית תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית

  4. פיתוח תהליכי עבודה ויכולות תקשורת נדרשים

  5. הכשרת המנהלים כסוכני תקשורת פנים ארגונית

  6. בניית מותג ארגוני פנימי חזק

תמיכה שוטפת בניהול תקשורת פנים ארגונית

  1. מתן תמיכת תקשורת לנושאים אסטרטגיים ולמיקודים עסקיים – חדשנות, פיתוח עובדים, ערך נתפס של חבילת השכר וההטבות

  2. הצגת תוכנית תקשורת רבעונית

  3. זיהוי פערים והתייעצות בנוגע לקמפיינים עתידיים

  4. הדרכת יזמי התקשורת בארגון בתהליכי העבודה, כלי 8 שלבים לתוכנית תקשורת, מתן ייעוץ תקשורת ותמיכה שוטפת ביצירת פתרונות יעילים.

  5. מיתוג התקשורות הארגוניות (לוגו, סלוגן, look & feel ייחודי ועקבי)

כתבו לנו

Success! Message received.

פנו

אלינו

אספקט למידה - ייעוץ למידה ופיתוח פתרונות למידה והדרכה בארגונים

  054-6981115     

Aspectlearning@gmail.com