פתרונות הלמידה שלנו שונים ומגוונים, ביניהם:

  • פיתוח כלי למידה מסורתיים: מדריך (חוברת) למשתמש ומצגת, עזרי הדרכה, מערכי שיעור, סימולציות וסדנאות

  • פיתוח פתרונות למידה מתוקשבים א-סינכרוניים וסינכרוניים (E-learning) כדוגמת: לומדות, סרטוני סמן משפרי ביצועים, ספר דיגיטלי, Webinar

  • פיתוח למידה חוויתית בארגונים מבוססת משחוק בלמידה

  • פיתוח סרטוני הסבר, הדרכה ואנימציה ממוחשבת

  • פיתוח כלים להערכת ביצועים והערכת תהליכי למידה בארגון: הכנת מבדקים וניסוח שאלות, בניית משובי הערכה, רשימות תיוג

  • פיתוח תוכנית הדרכה שנתית ו/או פרויקטאלית הכוללת תיאורי עיסוק וניתוחי תפקיד, רשומת הסמכה.

מודל פיתוח למידה

כאשר אנחנו מפתחים פתרונות למידה, מצגת, לומדה או JA, אנו פועלים בהתאם למודל פיתוח הלמידה שלנו. המודל מתווה מסלול חשוב בעל שישה שלבים למנהלי הלמידה ולמפתחי הלמידה לפיהם כדאי לפתח את פתרונות הלמידה. 

הערכת אפקטיביות

הנגשה של פיתרון הלמידה

"פיצוח" פיתרון ההדרכה ומתווה

פיתוח הפיתרון ההדרכתי +QA

מיפוי התכנים 

הבניית

תכלית הלמידה

העבודה על פי מודל הלמידה שלנו מייצרת נוחות עבור מפתח הלמידה להבנות את תכני ההדרכה ובכך להתאים את הפיתרון ההדרכתי המתאים ביותר, תוך "חיבור" לתפיסת הלמידה בארגון, התרבות הארגונית והאסטרטגיה הארגונית.

פתרונות למידה

פתרונות הלמידה צריכים לשרת את הרציונאל לשמו הם נוצרו. בחירת פתרון הלמידה צריכה לקחת בחשבון את שני הצרכים המשמעותיים: הצורך של הארגון להכשיר את העובד לביצוע מיטבי שאיתו יקבל הארגון ערך משמעותי. ומן הצד השני את העובד, הרגלי הלמידה שלו, תפיסת עולמו ויכולותיו האישיות.

 

בעולם הלמידה מגוון פתרונות למידה סינכרוניים וא-סינכרוניים, יחידניים או קבוצתיים, פורמאליים או א-פורמאליים, תת סיפיים או מוצהרים- 

 

Webinar

פורטל ארגוני

WIKI

משחוק

EPSS

סרטון סמן

JA

JA

מדריך למשתמש

מצגת

לומדה

הארגונים של היום מתמודדים עם הצורך לנהל כמויות רבות של מידע וידע, מציאות המצריכה יכולת תגובה בזמן אמת, באופן מושכל ומותכנן.

ארגונים היום צריכים לאפשר לעובדים ללמוד את הידע במהירות ובפשטות מכל מקום ובכל זמן. 

 

כיצד טכנולוגיות הלמידה עשויות לסייע לאנשי ההדרכה:

  • להגיע לכמה שיותר לומדים בארגון

  • לענות על צרכי הלמידה מהר ככל האפשר

  • לענות על הצורך שלשמו נועד הכלי באופן האפקטיבי ביותר

  • לייצר פלטפורמות חכמות למשיכה ודחיפה של תוכן 

  • להעניק חווית למידה אינדוידואלית (לרוב)

  • לקיים בקרות ותיעוד של  התוצאות

 

את היתרונות של טכנולוגיות הלמידה, אנו עשויים להשיג באמצעות שימוש במערכות לניהול למידה (LMS) במחוללי לומדות כמו Storyline, לומדות, משפרי ביצועים(EPSS), סרטוני וידאו סינכרוניים, Mobile Learning ועוד.

טכנולוגיות למידה

מתודולוגיה

מתודולוגית הלמידה היא כלל העקרונות והנחיות לכל שלבי הלמידה בארגון: תכנון, פיתוח והטמעה של מידע וידע.

המתודולוגיה מציגה עקרונות לניהול פרויקט הדרכה, המתודולוגיה מאפשרת לקבוע את הכללים לניסוח או להצגה ויזואלית של מדריך למשתמש, לומדה או מצגת.

 

מתודולוגיה מאפשרת לאיש ההדרכה להשפיע על המסר- 

1. להיות אחיד לכלל תוצרי ההדרכה או פעילויות ההדרכה

2. קריא למשתמש, נגיש וידידותי

3.  מרגיל את הלומד לתבנית מילולית וויזואלית - התייחסות רבה יותר לתוכן על פני הוויזואלי

כתבו לנו

Success! Message received.

פנו

אלינו

אספקט למידה - ייעוץ למידה ופיתוח פתרונות למידה והדרכה בארגונים

  054-6981115     

Aspectlearning@gmail.com